Laatste daagjes in NL! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu Laatste daagjes in NL! - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes in NL!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

27 December 2009 | Nederland, Amersfoort

Heej lieve vrienden!!

De reis naar Nieuw-Zeeland schiet al op! Overmorgen vertrek ik samen met een goede vriendin, Isis, voor 5 maanden naar Nieuw-Zeeland! We vliegen dinsdagavond vanaf Schiphol naar Bankok, daar stappen we over en vliegen we door naar Auckland (Noorder eiland). In Auckland vieren we oud en nieuw =D en na een paar dagen verlaten we deze stad en vliegen we met een binnenlandse vlucht naar Christchurch (Zuider eiland).

We verblijven zo'n 2,5 maand in Christchurch waar ik naar school ga om mijn engels eens flink te verbeteren en Isis gaat werk zoeken en werken! Wel verblijven we in hetzelfde gastgezin :). De laatste 2,5 maand van onze reis gaan we rondtrekken over het Zuider en Noorder eiland. (Dat zal nog wat worden het 'echte backpacken') :p

Voor nu; iedereen fijne dagen en het volgende bericht zal vast verschijnen als we aan de andere kant van de wereld zijn!

Liefs,

Ellen

• 27 December 2009 - 11:13

Leonie:

Heel erg veel plezier el, geniet!
    Liefs, leonie

• 27 December 2009 - 18:51

Milou:

Heel veel plezier, geniet ervan en doe voorzichtig, liefs xxx

• 28 December 2009 - 18:10

Stacey:

Nogmaals heel veel plezier! Je gaat het vast super leuk krijgen daar. Ben erg benieuwd naar je verhalen;)!
    Alvast een fijne jaarwisseling!

Xxx