Het eerste bericht vanuit New Zealand!!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu Het eerste bericht vanuit New Zealand!!!! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu

Het eerste bericht vanuit New Zealand!!!!

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

05 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hallo allemaal!!

Hier is dan mijn eertse update vanuit Nieuw-Zeeland! Laat ik beginnen met onze vlucht. =D Deze ging super relax, op Schiphol hadden we een uurtje vertraging door de sneeuw maar voor de rest was alles zeer relax! We hadden een eet- en drinkloze overstap in Bangkok want we konden geen geld wisselen, dus dat was een beetje sjakig. Met Thai airlines vlogen we door naar Auckland en daar waren we dan eindelijk! Aan de andere kant van de wereld =D. We hebben direct genoten van de zon, gelukkig hadden we allebei geen jetlag of iets dus dat was weer een meevaller!

's Avonds hebben we oud en nieuw gevierd met vuurwerk vanaf de SKy Tower wat erg gaaf was! Zondag zijn we met de ferry naar Waiheke Island geweest en dat was zooooooooo mooi!(A) Een subtropisch eiland met de mooiste stranden, bomen, heuvels en echt het relaxte zomer sfeertje :P!

Na een vlucht vol met turbulentie en rare bochten zijn we zondag aangekomen in Christchurch. Sue, onze 'hostmother' is super aardig en gemakkelijk en haar zoon van 18 die we amper een minuut hebben gezien en gesproken zal ook vast wel aardig zijn!

Vandaag had ik mijn eerste schooldag en het was echt super gaaf! In mijn klas zitten 3 Koreanen, 3 Zwitsers, een Duitser en ik als enige die Nederland hier vertegenwoordigt! ;) Onze leraar is super aardig en het schoolgebouw is helemaal nieuw! (ligt midden in het centrum) De dag bestond uit toetsen maken, 3, om onze zwakke en sterke punten te zien. Vanaf morgen beginnen dus de echte lessen en krijgen we ook onze boeken. Wel hebben we al wat huiswerk opgekregen!

Nou, ik ga zo met de bus weer naar huis en ik ben benieuwd of Isis al een job heeft!

Ik heb een nieuwe SIMkaart hier, dus op dit nummer ben ik te bereiken! :)

+64212118099

Veel liefs!!
Ellen

• 05 Januari 2010 - 11:25

Annette En Theo:

Ha die Ellen , we volgen je op de voet, leuk al die ervaringen!! vooral dat eerste gedeelte genieten van de zon {:-} Ben benieuw naar al je ervaringen Kus T&A

• 05 Januari 2010 - 15:57

Anne:

Klinkt goed El! Wat fijn om te horen dat het allemaal gezellig en leuk is tot nu toe:D Ben benieuwd naar je volgende verslag!
    XXX

• 05 Januari 2010 - 22:37

Leonie:

Leuk om wat van je te lezen el. Ben blij dat je het zo naar je zin hebt en het wordt vast allemaal nog leuker!
    xx

• 06 Januari 2010 - 21:57

Mirjam:

Wauw Ellen, echt raar om te bedenken dat jij nu gewoon daar bent... Maar super gaaf! Enjoy!

• 07 Januari 2010 - 08:51

Jimme:

Toetsen maken, dat klinkt tricky...
    Valt er iemand (met blond haar) door de mand?

groetjes aan Isis