My days at school - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu My days at school - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Ellen Klijnstra - WaarBenJij.nu

My days at school

Door: Ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

13 Januari 2010 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Heej iedereen!

Allereerst bedankt voor alle leuke en lieve reacties! Het is fijn om wat vanuit NL te horen als je zo ver weg zit! Ook natuurlijk leuk om te weten dat iedereen zo meeleeft!! =D

Mijn 'nieuwe leven' gaat al z'n gangetje hier. Ik voel me echt een student die Engels aan het studeren is. Elke dag hebben we school van 09.00 tot 15.15, we krijgen een hoeveelheid huiswerk op waar je zo'n 2 uur mee bezig bent (per dag dus he!!) en dan moeten we ook nog 1 engels boek per week lezen en minimaal 1 film kijken! Dus ik ben hier druk, maar het is echt super leuk! De medestudenten zijn allemaal heel aardig en we zijn druk bezig met plannen maken voor onze vrije tijd. Afgelopen vrijdagavond hadden we een Graduation Party, we gingen bij een student thuis BBQ. Dit was een super leuk feest want heel veel studenten waren er en zo leer je iedereen kennen als 'nieuweling'. :P Komende vrijdagavond gaan we waarschijnlijk met onze klas naar de pub en zaterdag of zondag ga ik met vriendinnen en Isis naar Kaikoura. Een vriendin heeft een auto, dus dat is ons vervoer =D. Kaikoura is een stadje ook aan zee en het schijnt daar heel mooi en gezellig te zijn :)

Mijn engels gaat echt per dag vooruit en het wordt nu veel meer eigen. In het gastgezin gaat alles nog steeds goed en hebben Isis en ik het prima naar onze zin. Er wordt elke avond lekker voor ons gekookt en de was wordt gedaan dus dat is altijd fijn! =D
Isis heeft helaas nog steeds geen werk gevonden, maar dat is heel lastig hier... Dus misschien moet er een plan B komen. Maargoed, so far so good!

Ik ga nu weer met de bus naar huis en mijn brein weer volgooien met engelse grammatica etc!

Op naar het volgende beticht!

Liefs,
Ellen

  • 13 Januari 2010 - 08:24

    Misty:

    KRRRRRRT....

  • 13 Januari 2010 - 09:34

    Rojuette:

    heeyy meiss,

    hahaha jouw tussenjaar klinkt zwaarder dan de uni, elke dag twee hw:S hihi, wel leuk dat je het zo naar je zin hebt!! en hoop dat Isis gauww iets vindt.

    -xxx-

  • 13 Januari 2010 - 12:30

    Nganga:

    Lieve Ellen
    Wat klinkt dat allemaal goed. Fijn dat je het zo naar je zin hebt, hoewel je ook studeert.
    Leuk die contacten die je daar maakt.
    Ik hoop dat Isis ook snel haar draai gaat vinden met werk of een cursus.
    Veel liefs en een dikke kus.

  • 13 Januari 2010 - 12:31

    Jimme:

    Feestvarken!...

  • 13 Januari 2010 - 15:22

    Annemieke:

    Hee el!
    wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! het klinkt dan ook allemaal heel leuk en gezellig!:) ik hoop voor Isis dat ze snel werk vindt!
    Ik wacht op je volgende leuke berichtje en zal je zo ook even mailen!
    liefs, Annemieke

  • 13 Januari 2010 - 17:51

    Yoka:

    Lieve El,
    wat klinkt dat super allemaal! Hier in Nederland is het nog steeds zo ijskoud als toen jij vertrok, ik hoop dat je het wat warmer hebt aan de andere kant van de wereld ;) Ik denk dat je nu nog lekker ligt te slapen aangezien het bij jou kwart voor zes 's ochtends is haha. Enjoy!

    kusje Yoka

  • 16 Januari 2010 - 16:44

    Mirjam:

    Lieve Ellen,
    Jeetje meis, wat heb jij even ineens een heel ander leventje daar..:O
    Super joh! Volgens mij spreek jij nu al veel beter engels dan mij, haha! Enjoy :) en good luck!
    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 30 Nov. 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 14445

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 15 Januari 2017

Zuid-Oost Azie en Australie!

29 December 2009 - 20 Mei 2010

New Zealand!!

Landen bezocht: